W związku z koniecznością uzupełnienia przez Gminę Maszewo wniosku o uzyskanie „Grantu PPGR” na zakup komputerów dla dzieci z rodzin popegeerowskich prosimy osoby, które złożyły oświadczenia i nie załączyły świadectwa pracy osoby pracującej w PGR o dostarczenie w/w dokumentu. Akceptowane będą tylko zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje organów publicznych. Wszystkie inne dokumenty nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
Termin uzupełnienia danych oraz dostarczenia świadectwa pracy lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych upływa z dniem 10.12.2021 r.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku niedostarczenia dokumentów i braku informacji potwierdzających zatrudnienie w PGR, Gmina nie będzie mogła pozytywnie zweryfikować Państwa wniosku i nie zostaną Państwo uwzględnieni jako grantobiorcy.