W związku z planowanym wystąpieniem Gminy Maszewo do Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie w sprawie dotacji na odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Maszewo,
BURISTRZ MASZEWA OGŁASZA NABÓR WNIOSKÓW
NA USUNIĘCIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST W 2022 ROKU
WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Maszewie, Plac Wolności 2;
2) elektronicznie na adres urzad@maszewo.pl;
3) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo.
DO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
1) zdjęcie - w formie elektronicznej – wyrobów z azbestu (ściągniętego bądź znajdującego się na budynku);
2) w przypadku, gdy azbest znajduje się na budynku (dach) dokument potwierdzający zgłoszenie jego demontażu w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, z adnotacją
„nie wnoszę sprzeciwu”.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW : do dnia 16 kwietnia 2022 r.
Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2022 rok dofinansowania.
Wnioski niekompletne nie będą procedowane.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu można uzyskać pod nr tel. 91 402 33 92.